This is the archive of the old Colorless! Go to the new Colorless →

Swedish Thread and Channel (Thread) - Page 4

Bump igen.

Och jag hoppas att så många av er som möjligt kan ta er till Whatevercon!
Det blir typ-nästan-kanske den första colorless meet-up'en i sverige!!
Jag har en sån colorless T-shirt med loggan på framsidan och mitt username på ryggen. Den kommer jag att ha under konventet (och antagligen alla andra events som kan likna meet-up's).

Jag skulle skit gärna vilja åka dit, men det är ganska långt ifrån var jag bor och mina föräldrar skulle nog aldrig låta mig gå på något sådant...
Jag hoppas att det det kan hända något kul lite närmare mig någon gång så att man kan träffas där, men jag tvivlar det stark -.-

Jag skulle kanske kunna åka ditt, Gävle ligger inte så långt ifrån där jag bor. Beror på om jag lyckas övertala, päronen :)

http://i.imgur.com/CugOJ.jpg

Övertala föräldrar? :V
Verkar jobbigt.
-såhär går det till när jag ska på konvent-
Jag: "Pappa! Jag drar på konvent nästa helg!"
Pappa: "Vart då?"
Jag: "Typ Stockholm."
Pappa: "k"

Haha :3
Jag önskar att det kunde vara så lätt för mig med

Det kanske kunde hjälpa om ni visar olika hemsidor från andra liknande konvent och berättar med fina ord om allt som är bra med konvent? Typ, öh, "Det är alltid helt alkohol- och drogfritt. Det anordnas av ideella organisationer som stödjer ungdomsverksamhet och ungdomars intressen. De som jobbar tjänar inga pengar själva." Osv.

:C

C:

Såg att jag redan var taggat eller vad man nu ska kalla det.
Hai anyways!

Hur har jag kunnat missa denna tråd!?

Stog redan med på listan men.

Hej, hej. :)

Hej Noodle! <3
Och välkommen Meaier.

Hej, på er Meaier och Noodle :D

Btw, hur många här brukade hänga på bcmanga när dt fortfarande existerade? :o

Jag gjorde det för länge länge länge sen :D

Jag hängde där, men aldrig på forumen. Var bara i typ klubbar och sånt...

Haha jag med xD
fast kmr inte ihåg vad jag hette, nån har tydligen gjort en sida som liknar den fast med One Piece tema, allblue.se. Nån mer än jag som är medlem? xP

Jag hittade den sidan tidigare i veckan när jag letade efter den nya BC-irc-chatt grejen med alla oldfags frpn BC... Men orkade inte gå med där 8D

Jag var med på Bc manga fast var inte där så värst ofta. Har inte hört talas om allblue, men det är nog lite är one piece för mig.

Men jag är medlem på animecka.se den är rätt så trevlig + att det finns en bra listfunktion så jag går dit för att hålla koll på vad jag har sett och på vilka avsnitt jag är på. :)

@Mearier medlem på animecka? då kanske du var på animeckacon?

onödigt att göra en egen tråd om detta då det bara finns 10 svenskar xD

så... någon mer än mig och lycan som peppar inför whatevercon 03?
skulle vara kul att träffa svenska colorless :D

@Meaier
Jag är också medlem där men kmr inte ihåg vad jag heter xD

@Noodle

Ska inte till Whatevercon, men jag vill åka ditt Dx

You are on the old site. New site is here:

The site has been updated on the 24th December 2011. Please go there when you are finished with the archives.

• 481,435 posts
  • 2,075 threads
  • 23,121 users